ایلان ماسک کیست
فوریه 19, 2018دراویش گنابادی کیستند
فوریه 21, 2018٣ تا ٥ اسفند
در بوستان گفتگو تهران
با همکاری دانشگاه صنعتی شریف
نمایشگاه کار
نمایشگاه کار چیست؟
رویدادی است که در آن سازمانها با موقعیتهای شغلی خود حاضر شده و فرصت می یابند تا با تعداد زیادی از کارجویان ملاقات کرده و در یک فضای رقابتی نسبت به جذب نفرات مورد نظر اقدام نمایند. طبیعتا چنین رویدادی میتواند بستری مطمئن برای تبادل اطلاعات و توانمندی های کارجویان با کارفرمایان باشد.
انتخاب هوشمندانه بهترین فرصت های شغلی از یک سو و گزینش نیروهای متخصص و با استعداد از سوی دیگر، این رویداد را به تجربه ای منحصر بفرد برای کارجویان و کارفرمایان تبدیل کرده است.
تیم برگزار کننده نمایشگاه کار دانشگاه شریف به پشتوانه برگزاری ۸ دوره نمایشگاه کار در این دانشگاه، این بار اولین نمایشگاه کار ایران را با نگاهی ملی، برگزار خواهد کرد.
معرفی نمایشگاه کار
نمایشگاه کار و کارگاه های تخصصی آن یک رویداد چندوجهی استخدام است که بازدیدکنندگان و بنگاه های حرفه ای شرکت کننده را در یک محیط پویا تشویق به ایجاد ارتباط حر فه ای جدید میکند. این نمایشگاه با توجه به احاطه ای که بر پروسه جستجوی تمامی نوع موقعیتهای شغلی اعم از- مشاغل تخصصی، خدمات کاریابی، توسعه حرفه ای، برنامه های آموزشی، آموزشهای حرفه ای، مشاغل آزاد و خدمات کارآفرینی- ارائه مینماید، میتواند به یک رویداد برجسته در زمینه ارتباط کارجو و کارفرما تبدیل شود. با توجه به آنچه گفته شد، شرکت در این نمایشگاه تنها یک جستجوی حرفه و شغل نمیباشد، بلکه این فعالیت میتواند ارتقای نگرش شما به حرفه آینده تان کمک نماید.
در انتها ذکر این نکته لازم است که اگر چه شما ممکن است تنها به دلیل حس کنجکاویتان تصمیم به بازدید از این نمایشگاه بگیرید، اما باید اطمینان داشته باشید که شرکت در این رویداد میتواند به آشنایی بیشتر شما با پتانسیل های کاری آینده تان و ارتقای مهارت های ارتباطی در یافتن کار کمک شایانی نماید.
تاریخچه نمایشگاه کار
نمایشگاه کار در آبان ماه ۱۳۹۰ با برگزاری اولین دوره این رویداد گام مهمی در بهبود فضای کسب و کار کشور برداشت و با برگزاری هشت دوره نمایشگاه کار توانسته است جایگاه خود را به عنوان مرجعی برای کارفرمایان و کارجویان تثبیت نماید. این رویداد با جذب ۲۵۰ شرکت و ارائه بیش از ۴۰۰ موقعیت شغلی (به طور میانگین در هر دوره) مورد استقبال بیش از بیست هزار بازدید کننده قرار گرفته است. طی برگزاری این رویداد نیز بیش از هفتاد و چهار هزار نفر اقدام به ثبت نام در نمایشگاه نمودند که نشان از اعتماد متقاضیان به این رویداد مهم دارد.
اهداف نمایشگاه کار
- رویارویی مستقیم کارجو و کارفرما
- تسهیل فرایند جذب و استخدام نیروی کار
- معرفی فرصتهای شغلی موجود در بازار کار
- جذب نیروهای مناسب با انتظارات و مهارتهای مورد نیاز کارفرمایان
- معرفي کارفرمايان و کارآفرينان موفق جامعه
- معرفي سازمانها وادارات مرتبط و نيمهمرتبط با رشتهتحصيلي
- جذب نیروهای مناسب با انتظارات و مهارتهای مورد نیاز کارفرمایان
- آشنايي با انتظارات و مهارتهاي مورد نياز بازار کار
- برپایی کارگاههای آموزشی کار و کاریابی
- ايجاد يک محيط حرفه ای و با کیفیت براي تعامل بیشتر بین کارجو و کارفرما
- ایجاد حس مثبت مشارکت در کارفرمایان
- کمک به بهبود ارتقاء برند کارفرمایان
از تمام علاقه مندان به این حوزه و دانشجویان فعال در عرصه اقتصادی و کار آفرین دعوت به عمل می آید با حضور خود به نمایشگاه گرمای بیشتری دهند.