طراحی ویلا به سبک کلاسیک
ژانویه 18, 2023نکاتی که هنگام انتخاب لوازم آرایش پوست باید توجه کرد
فوریه 2, 2023نکات خرید مبلمان اداری
بنابراین اگر میخواهید مبلمان مناسبی را برای شرکت و یا دفتر کار خود برگزینید، باید اطلاعات کاملی در زمینه ویژگیهای مبلمان سازمانی و انتخاب محصولی بادوام داشته باشید و علاوه بر آن باید به خوبی از نیازهای محیط کاری خود مطلع باشید.
به میز اداری لوکس مدیریت، پارتیشن اداری لوکس، صندلی مدیریت، میز منشی و… مبل اداری می گویند. مبلمان لوکس در سبک های مختلفی مانند مبلمان اداری مدرن، کلاسیک، مینیمال و روستیک تولید می شود. بطور کلی تمامی لوازم اداری در دسته مبلمان اداری قرار می گیرند. در ادامه می پردازیم به نکات مهمی که دانستن آن پیش از خرید مبلمان اداری خالی از لطف نیست، پس با ما باشید.
مبلمان اداری مدرن، کلاسیک و.. در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید و عرضه می شوند. برای انتخاب بهترین آن ها باید این موضوع را در نظر بگیرید که اولویت شما در چیست و در چه مکانی می خواهید مبلمان را مورد استفاده قرار دهید. آن وقت می توانید راحت تر در مورد انتخاب انواع مبل فکر کنید.
راحتی در مبلمان اداری کلاسیک ویا مدرن
نکته ای که وجود دارد و باید شما بدانید این است که در بهترین مدل مبل اداری مبل های راحتی هستند که آن ها نیز خود به دسته های مبل ال، ال یو، شانو و… تقسیم می شوند و باید بدانید زمانی مبلمان مقاوم است است که در طراحی و در ساخت اسکلتشان مواد مستحکم و با دوامی استفاده می کنند. قیمت این مبلمان ها به پارچه ها و جنس چوب به کار رفته در آن ها بستگی دارد.
مبلمان اداری\ لوکس خاصیت و ویژگی های منحصر به فرد خودش را دارد. با طراحی کردن فضای کارتان با این مبلمان می توایند شکوه و زیبایی تمام عیاری را به سازمان خودتان ببخشید. دقت داشته باشید که یکی از بهترین راهکارها برای به تعالی رساندن شرکت تان، باقی گذاشتن یک تصویر خوب در ذهن مشتری هایتان می باشد.
خرید مبلمان راحتی ارگونومیک اداری
وقتی اسم مبل اداری می آید بسیاری ذهنشان به سمت مبل هایی رسمی با چرم تیره می رود. در اصل هم برای تعریف مبل اداری باید همین توصیفات را داشت. اما در بسیاری از شرکت ها که به راحتی فضا اهمیت زیادی می دهند، مبل راحتی اداری جای آن ها را گرفته است. با انجام این کار می توان محیطی شاد و نشاط آور و راحت برای کارکنان ایجاد کرد. این مبل ها دارای ارگونومی نیز می باشد.
راهنمای خرید مبل اداری استاندارد
مهم ترین نکته در خرید مبلمان اداری توجه به فضا و محیطی است که مبلمان قرار است در آن استفاده شود. در خرید مبلمان باید به نوع فعالیت خود توجه داشته باشید. باید در خرید این مبل ها فضای که لازم دارند را در نظر بگیرید. افراد زیادی به اداره شما مراجعه می کنند و از این مبلمان استفاده می کنند پس باید دوام آنها بالا باشد. برای خرید سرویس مبلمان نمی توان به سراغ نمونه ها خانگی رفت؛ بلکه باید مبلمانی که انتخاب می کنید متناسب با محیط فضای اداریتان نمونه مناسب را خریداری کنید.
توجه به بودجه مالی و کارایی مورد نیاز
بودجه و کاربرد سرویس مبلمان از جمله فاکتورهای مهم در خرید مبلمان است. سایز، کیفیت متریال بکار رفته در ساخت از دیگر موارد مهم در خرید مبل اداری هستند. اگر چه توجه به قیمت خرید مبلمان با اهمیت است اما دقت داشته باشید که باید به فاکتورهای دیگری نیزی به همان نسبت اهمیت بدهید. به عنوان مثال خرید مبلمان ارزانی که کیفیت مطلوبی ندارند؛ نه تنها صرفه اقتصادی ندارند؛ بلکه حتی شما مجبور خواهید شد تا در آینده مجدد یک سری جدید مبلمان تهیه کنید.
توجه به نیاز های اصلی در انتخاب مبلمان
برای انتخاب سرویس مبلمان ابتدا تمام نیازهای اصلی خود را در نظر بگیرد. سپس بر اساس نیازتان بودجه تان را صرف خرید و تهیه تجهیزات اداری کنید که بیشتر از بقیه به آنها نیاز دارید. اگر نیاز شما با خرید یک میز اداری کوچک تامین می شود به سراغ خرید میز اداری بزرگ نروید. در عوض سعی کنید نمونه با کیفیت تری را انتخاب کنید.
توجه به زیبا شناسی و هارمونی محیط کار
یکی از نکاتی مهم در خرید سرویس مبلمان این است که به زیبا شناسی و نورپردازی و هارمونی محیط کار با مبلمان اداری که انتخاب کردید توجه کنید. به عنوان مثال اگر محیط اداری شما به این صورت است که با ارباب و رجوع سر کار دارید؛ به سراغ نمونه های کلاسیک بروید. برای محیط های اداری که با رایانه سر و کار دارند؛ نمونه های مدرن مناسب می باشد.
نکات مهم برای خرید مبل اداری جدید
با توجه به این که در دیزاین یک اداره مهم ترین نقش را مبلمان بر عهده دارند خرید مبلمان اداری ارزان انتخاب درستی نیست. برای خرید مبلمان با کیفیت به قیمت مناسب باید به تولیدی ها مراجعه کرده یا مبلمانی را انتخاب کنید که در ساخت آن از مواد معمولی استفاده شده باشد.
اگر توان خرید شما برای مبل اداری کم است به جای خرید مبل ها بی کیفیت می توانید دو عمل را انجام دهید. اول اینکه به جای خرید مبلمان با روکش چرم طبیعی که هزینه خرید آنها بسیار بالا است به سراغ مبل ها مدرن با روکش پارچه ای، مخمل و چرم مصنوعی بروید.
خرید مبلمان اداری دست دوم
دوم اینکه اگرچه خرید مبلمان اداری دست دوم چندان درست نمی باشد. اما اگر واقعا توان مالی برای خرید مبل نو را ندارید، مبلمان دست دوم و با کیفیت مناسب است. خرید از سایت ها اینترنتی می تواند برای شما صرفه اقتصادی داشته باشد. به این خاطر که در این حالت برخی از واسطه ها چون مسئول نمایشگاه حذف می شوند.
سوالات متداول درباره مبلمان اداری
- آیا محصولات دارای تنوع در رنگ بندی هستند؟
بیشتر محصولات دارای تنوع بالای رنگ بندی هستند که در هر محصول مشخصات کامل موجود است.