جزئیات ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 91 و المپیاد علمی دانشجویی کشور
نوامبر 7, 2011سومین دوره مسابقات رباتیک استان یزد
نوامبر 13, 2011شرکت مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (تــوانیـــر)
شرکت مادر تخصصی توانیر، در راستای تحقق اهداف و وظایف خود و با استناد به مجوزهای استخدامی صادره، از بین فارغ التحصیلان دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی مورد تایید وزارت علوم تحقیقات و فناوری، از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه و گزینش، در صورت کسب نمره حد نصاب (حداقل 50٪ امتیاز آزمون کتبی) در شرکت های وابسته (غیر دولتی) به صورت قراردادی استخدام مینماید.
الف) جدول نیازهای استخدامی
برای دیدن جدول نیازهای استخدامی اینجا کلیک کنید.
ب) شرایط عمومی
1- داشتن تابعیت ایران
2- انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی دائم برای آقایان
3- عدم اعتیاد به مواد مخدر و دخانیات
4- نداشتن سابقه محکومیت جزایی مؤثر
5- داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام می شوند
6- اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
7- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
8- دارا بودن شرایط احراز شغل
9- عدم منع قانونی برای استخدام و نداشتن تعهد خدمتی به دیگر سازمانها
ج) شرایط اختصاصی
داشتن شرایط سنی به شرح زیر :
· حداکثر 26 سال برای مقطع کاردانی (متولدین بعد از 1364/10/02)
· حداکثر 30 سال برای مقطع کارشناسی (متولدین بعد از 1360/10/02)
· حداکثر 32 سال برای مقطع کارشناسی ارشد و بالاتر (متولدین بعد از 1358/10/02)
تذکر1: موارد زیر به شرط ارائه تأییدیه معتبر از مراجع ذیصلاح به حداکثر سن افزوده میشود:
– افراد خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و مفقودالاثرها (همسر، فرزندان، پدر ،مادر، برادر و خواهر) و فرزندان رزمندگانی که 6 ماه متوالی یا 9 ماه متناوب به طور داوطلبانه در جبهه های نبرد حق علیه باطل خدمت نموده اند به میزان پنج سال.
– مدت انجام خدمت سربازی، حداکثر به مدت 24 ماه.
– سابقه کار مفید و مرتبط در داخل صنعت آب و برق حداکثر 8 سال (96 ماه) و خارج از صنعت آب و برق حداکثر 4 سال (48 ماه)، مشروط به پرداخت حق بیمه به سازمانهای بیمه معتبر.
تذکر2: کارت مربوط به وضعیت نظام وظیفه و گواهی فراغت از تحصیل داوطلبان بایستی در تاریخ 90/10/02 آماده و صادر شده باشد و به همراه تأییدیه پرداخت حق بیمه در موعد مقرر (توضیح 3) ارائه گردد.
توضیح 1: از آنجا که بیست و پنج (25) درصد نیازهای استخدامی به فرزندان شهدا، جانبازان پنجاه درصد و بالاتر و آزادگانی که حداقل پنج سال سابقه اسارت دارند و همچنین پنج (5) درصد سهمیه استخدامی به سایر جانبازان، آزادگان، رزمندگان و همسر و فرزندان آنان اختصاص یافته است لذا این عزیزان جهت استفاده از سهمیههای مربوطه، به ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران مرکز استان خود جهت معرفی به اداره کل اشتغال و کار آفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران مراجعه فرمایند تا مراتب از طریق آن اداره کل به وزارت نیرو اعلام گردد.
این موضوع شامل حال یکی از فرزندان همکاران شهید، جانباز 25٪ به بالا و آزاده صنعت آب و برق نیز می گردد.
توضیح 2: معلولین محترم جهت استفاده از سهمیههای مربوطه (3 درصد)، به سازمان بهزیستی استان خود جهت معرفی به اداره کل اشتغال و کاریابی سازمان بهزیستی کشور مراجعه فرمایند تا مراتب از طریق آن اداره کل به وزارت نیرو اعلام گردد.
توضیح 3: ارائه اصل مدارک مربوط از سوی پذیرفته شدگان به منظور تطبیق مدارک و تکمیل پرونده برای انجام مصاحبه به شرکت، حداکثر 5 روز پس از اعلام نتایج آزمون می باشد. هر یک از داوطلبان که به هنگام ثبت نام، اطلاعات نادرست و جعلی ارائه نموده و به سبب این اطلاعات پذیرفته شود، هر زمان که غیر واقعی بودن اطلاعات مشخص شود، قبولی او ملغی بوده و به لحاظ طولانی نمودن فرآیند استخدام، اقدام لازم طبق قوانین و مقررات به عمل خواهد آمد.
تذکر3: جزئیات مربوط به سهمیه های اختصاص یافته، در همین سایت اینترنتی (در انتهای صفحه اطلاعیه) ذکر شده است.
تذکر4: به منظور بهره مندی افراد ذیربط از سهمیه های مربوطه، ضروری است بنیاد شهید و امور ایثار گران و سازمان بهزیستی کشور حداکثر تا تاریخ 90/09/30 نسبت به معرفی افراد از بین افراد بومی (تعریف بومی در بند 1 قسمت موارد قابل توجه آمده است) اقدام نمایند.
د) چگونگی ثبت نام
داوطلبان گرامی پس از مطالعه دقیق شرایط مندرج در این آگهی بایستی حداکثر تا ساعت 24 روز دوشنبه مورخ 1390/09/21 از طریق همین سایت اینترنتی (در انتهای صفحه اطلاعیه) اقدام به ثبت نام در آزمون نمایند.
1- داوطلبان باید نسبت به واریز مبلغ (50000) پنجاه هزار ریال به حساب سیبا شماره 2175199003008 به نام حساب رابط درآمد اختصاصی مؤسسه آموزش عالی صنعت آب و برق نزد بانک ملی ایران شعبه فلسطین شمالی تهران کد 604 (قابل پرداخت در کلیه شعب بانک ملی ایران) اقدام و شماره پیگیری فیش بانکی (14 رقمی) را با دقت و به طور کامل در فرم ثبتنام درج نمایند.
توضیح 1: داوطلبان شرکت در آزمون استخدامی شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان از پرداخت هزینه ثبت نام معاف می باشند.
توضیح 2: مبلغ هزینه ثبت نام به هیچ وجه مسترد نمی گردد.
2- به داوطلبان محترم توصیه می شود که رأساً اقدام به ثبت نام در آزمون نموده و قبل از شروع به انجام ثبت نام اینترنتی، جدول نیازهای استخدامی (جدول الف)، راهنما، نحوه ثبت نام و مدرک تحصیلی مورد نیاز در رشته شغلی مربوط را کاملاً مطالعه و بررسی نموده و فایل رایانه ای عکس خود را با توجه به جزئیات اعلام شده در بند ”ه” آماده نمایند. پیگیری مراحل بعدی ثبت نام مانند آگاهی از وضعیت پذیرش، نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون، زمان و مکان برگزاری آزمون الزامی بوده و داوطلب بایستی آن ها را شخصاً به انجام برساند.
3- ثبت نام در ساعات کم ترافیک، به مرور زمان و قبل از روزهای پایان مهلت، سهولت بیشتری را به همراه خواهد داشت. بدیهی است جهت داشتن فرصت کافی برای مشاهده وضعیت پذیرش و ویرایش اطلاعات، بهتر است ثبت نام به روزهای آخر موکول نشود. شایان ذکر است که ویرایش اطلاعات علاوه بر طول مدت ثبت نام، تا ساعت 11 روز سه شنبه مورخ 90/09/22 نیز امکان پذیر خواهد بود.
4- به داوطلبان محترم توصیه می شود در نگهداری اصل فیش بانکی واریزی دقت نمایند زیرا هنگام دریافت کارت ورود به جلسه آزمون، شماره پیگیری فیش بانکی (14 رقمی) با اطلاعات سامانه بانک ملی ایران مقایسه گردیده و سپس امکان چاپ کارت فراهم می شود.
5- مهلت ثبت نام به هیچ وجه تمدید نخواهد گردید.
تذکر: نکته مهم آگاهی از وضعیت تأیید یا عدم تأیید شرایط داوطلبان پس از انجام بررسی های لازم جهت حضور در جلسه آزمون می باشد. بنابراین توصیه می شود در مهلت مناسب پس از انجام ثبت نام با مراجعه به گزینه «وضعیت پذیرش»، از وضعیت خود اطلاع حاصل نموده و در صورت نیاز و امکان، با استفاده از گزینه «ویرایش اطلاعات ثبت شده» نسبت به رفع مشکل یا تصحیح اطلاعات اقدام نمایند. داوطلبان محترم در صورت ضرورت می توانند با شماره تلفن مجری آزمون، مربوط به شرکت انتخابی خود، مندرج در «جدول ز» (در انتهای صفحه اطلاعیه) تماس حاصل نمایند.
هـ) راهنما و نحوه ثبت نام
1- از تایپ لاتین اطلاعات خودداری نمایید.
2- کلید Caps Lock صفحه کلید خاموش باشد.
3- از زدن کلید (Enter) در هنگام درج اطلاعات خودداری نموده و برای جدا کردن کلمات از یکدیگر، از کلید فاصله (Space) استفاده نمایید.
4- تکمیل اطلاعات کلیه فیلدها الزامی است.
5- کد ملی را به صورت کامل (با درج صفر) و بدون خط تیره وارد نمایید.
6- برای الصاق عکس، از فایل اسکن شده عکس پرسنلی 4×3 (تمام رخ، زمینه روشن و جدید)، با فرمت JPG و با حجم حداکثر 40 کیلوبایت استفاده نمایید.
7- پس از تکمیل شدن اطلاعات، داوطلبان باید شماره پیگیری ثبت نام ارائه شده را یادداشت نمایند. ضمناً امکان چاپ اطلاعات وجود دارد.
8- شماره پیگیری فیش بانکی شامل حروف، اعداد و علائم می باشد (14 رقم)، فیلد مربوطه را در فرم ثبت نام به همان شکل و ترتیب تکمیل نمایید.
و) توزیع کارت ورود به جلسه و زمان برگزاری آزمون
1- ارائه کارت ورود به جلسه آزمون به صورت اینترنتی، از طریق سایت www.azmoon-niroo.com و از تاریخ 90/09/29 انجام خواهد پذیرفت.
2- آزمون در روز جمعه مورخ 90/10/02 در آدرس هایی که در زمان ارائه کارت اعلام می گردد برگزار خواهد شد (شهر محل برگزاری آزمون برای هر شرکت در جدول ”ز” (در انتهای همین صفحه) ذکر شده است).
3 – ارائه کارت ورود به جلسه آزمون (چاپ شده بر روی کاغذ) هنگام ورود به حوزه الزامی است. در غیر اینصورت از ورود داوطلب به حوزه جلوگیری خواهد گردید.
موارد قابل توجه:
1- در شرایط مساوی اولویت استخدام با داوطلبان بومی می باشد و در صورت قبولی در آزمون کتبی، پنجاه (50) امتیاز در امتیازات مصاحبه آنان لحاظ شده است. داوطلب بومی به داوطلبی گفته می شود که دارای یکی از ویژگی های زیر باشد:
الف) محل تولد داوطلب با محل جغرافیایی مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد.
ب) حداقل دو مقطع تحصیلی از مقاطع تحصیلی (ابتدائی، راهنمایی و متوسطه) را در محل مورد تقاضای استخدام طی کرده باشد.
ج) فرزندان پرسنل نیروهای مسلح در صورتی که محل (3) سال از سنوات تحصیلی آنها (اعم از ابتدائی، راهنمایی و یا دبیرستان) با محل مورد تقاضای استخدام یکی باشد نیز بومی آن محل تلقی می گردد.
د) در صورتی که در شهرستان محل استخدام داوطلب استخدام وجود نداشته باشد بومی استان با شرایط فوق بومی تلقی می گردد.
2- در هر یک از رشتههای شغلی امتحانی (مشخص شده در جدول نیازهای استخدامی) صرفاً فارغالتحصیلان همان رشته، گرایش و مقطع میتوانند شرکت کنند و پذیرش دیگر رشتهها یا گرایشها یا مقطع بالاتر امکانپذیر نمی باشد. افرادی که دارای مدرک تحصیلی ناپیوسته در مقطع کارشناسی و بالاتر می باشند، اجازه شرکت در آزمون رشته های شغلی تکنسینی و کمک کارشناسی را ندارند و در صورت کتمان موضوع، بدون داشتن حق هرگونه اعتراض، قبولی ایشان در هر مرحله از آزمون ملغی اعلام خواهد شد.
3- پذیرفته شدن داوطلب جهت شرکت در آزمون با توجه به مقطع، رشته و گرایش تحصیلی ذکر شده در هنگام ثبت نام صورت می پذیرد. مسؤولیت صحت و سقم این موارد و ارائه اصل مدارک مورد ادعا به عهده داوطلب خواهد بود.
4- دارندگان مدرک تحصیلی معادل، صادره از دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور که در آزمون جامع سازمان سنجش آموزش کشور شرکت نموده و قبول شده اند و سازمان مذکور برای آنان گواهینامه مبنی بر امکان ادامه تحصیل در مقطع بالاتر تحصیلی با ارزش علمی صادر نموده، به شرط رعایت کلیه شرایط و ضوابط مندرج در این اطلاعیه مجاز به ثبت نام در آزمون می باشند.
5- قبولی در آزمون به منزله استخدام قطعی نمیباشد بلکه استخدام شامل قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه، گزینش، معاینات پزشکی و اخذ عدم سوء پیشینـه از مراکز ذیصـلاح میباشـد.
6- پذیرفتهشدگان نهایی میبایستی آمادگی خدمت و اشتغال به کار در هر یک از شهرهای استان حوزه فعالیت که در جدول نیاز های استخدامی تعیین شده است را داشتـه باشند و موظف به سپردن پانزده (15) سال تعهد خدمتی به صورت محضری در رشته شغلی و محل خدمت تعیین شده به شرکت می باشند.
7- هر داوطلب فقط می تواند تنها برای یک رشته شغلی در شرکت مورد نظر خود در این آزمون ثبت نام نماید.
ز) جدول مشخصات شرکت ها و مجریان آزمون
برای مشاهده مشخصات و جزئیات شرکتها و مجریان آزمون اینجا کلیک نمایید.
برای مشاهده جزئیات مربوط به سهمیه های قانونی در آزمون اینجا کلیک نمایید.