اعلام نتايج دورههاي کارداني فني و حرفهاي دانشگاه علمي کاربردي
سپتامبر 23, 2015ثبت 68مقاله برتر ISI توسط نویسندگان ایرانی …
سپتامبر 29, 2015موسسه توسعه با همکاری موسسه پژوهش برگزار می نماید:
دوره فنون کاربردی مهندسی فروش و بازاریابی
سبقت میزان عرضه بر مقدار تقاضا، پیشرفت روز افزون تکنولوژی، تنوع پذیری سلایق و علایق و لازمه تطبیق آن بر ارائه خدمات، رابطه مستقیم بازار با مناسبات سیاسی، تعاملات اجتماعی و روابط حاکم بر جریانات اقتصادی و عامل های خرد و کلان دیگر، این ضرورت را ایجاد کرده تا به منظور کسب موفقیت و سرمایهگذاری ایمن، پر سود و زود بازده به مقوله “فروش” با دید “مهندسی” نگریسته شود. امروزه، برخوردی سنتی با فروش در فعالیتهای تجاری، به معنای از دست دادن فرصت های بازار رقابتی است که تبعات ناخوشایند آن قابل جبران نخواهد بود.در این راستا موسسه توسعه با همکاری دپارتمان تخصصی مهندسی صنایع اقدام به برگزاری دوره تخصصی مهندسی فروش و بازاریابی نموده است.
مدت زمان دوره:16 ساعت
تاریخ های برگزاری:جمعه ها 17، 24 مهر و 1، 8 آبان ساعت 14 تا 18
هزینه دوره:298.000 تومان)تا 30% تخفیفات ویژه(
مدرس دوره:دکتر یحیی علوی
- دكتراي مديريت از دانشگاه فلوريدا امريكا
- عضو سخنرانان حرفه اي انگلستان
مدير ارشد شركت ياهو در بخش بازاريابي و فروش در خاورميانه و افريقا
- مشاور فروش شركت هاي بزرگ بين المللي و ملی مانند: loreal, peugeot, samsung, Johnson,Twinings , Dessini.
اشی مشی، گلستان، مپنا، ایران خودرو، هایپراستار و …
گزیده ای از محتویات دوره:
- اصول بازاریابی و فروش
- هدف گذاری سالیانه و دوره ای فروش
- ایجاد و سازماندهی تیم فروش و شبکه پخش و توزیع
- مدیریت ارتباط با مشتریان
- روشهای مذاکره با شخصیت های متفاوت و ارتباط با مشتری (CRM)
- وفادار سازی مشتریان و رضایتمندی مشتریان
- ابزار های تشویقی افزایش فروش
- فـــروش مســتقیم
- آنالیز بازار و استراتژی های رشد فروش و افزایش سهم بازار
- شروع، ارزیابی مشتری و خاتمه فروش
- Body Language و NLP در فروش
- شناخت مصرف کننده و برطرف کردن نیاز های وی
روش های مناسب تبلیغات و برند سازی:
مهندس فروش با تجزیه و تحلیل روندهای فروش در گذشته، تجزیه و تحلیل عملیات و اقدامات رقبا، بررسی عملکرد و رفتار فروشندگان متناسب با فروشندگان حرفه ای عصر رقابتی، ارتباط مستمر با واحد تحقیقات بازاریابی جهت اطلاع از ارزیابی رضایت مشتریان از محصولات و خدمات شرکت و عملکرد فروشندگان و …، همچنین تماس با مشتریان و مشاهده رفتار انها در ارتباط با شرکت، به تجزیه و تحلیل روندهای فروش آینده شرکت پرداخته و راهکارهای سازنده برمبنای تکنیک های علمی ارائه می کند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره تلفن 86741-021(موسسه پژوهش) تماس حاصل فرمائید یا به سایت Tihe.ac.ir مراجعه فرمائید.